Specjalistyczny zabieg podologiczny - pedicure leczniczy

Specjalistyczny zabieg podologiczny (pedicure leczniczy) to zabieg, którego celem się przywrócenie stopom właściwego zdrowia oraz usunięcie patologicznych zmian. To zabieg polegający na skróceniu i oszlifowaniu paznokci, opracowaniu paznokci zgrubiałych, wyczyszczeniu wałów paznokciowych usunięciu bolesnych nagniotków (odcisków), modzeli, pękających pięt. Na koniec zabiegu nakładany jest odpowiedni krem, opatrunek lub/i odciążenie.

Zabieg jest przeznaczony dla pacjentów, których skóra stóp jest zmieniona chorobowo poprzez odciski, nagniotki, modzele oraz pękające pięty. Zalecany jest również wszystkim osobom, chcącym zadbać o swoje stopy w profesjonalny sposób. To także propozycja dla tych, którzy obciążeni są genetycznymi przypadłościami lub podejrzewają wystąpienie w obrębie stóp patologicznych zmian. Zabieg poprzedzony jest konsultacją podologiczną, w trakcie, której podolog ocenia stan stóp i dobiera odpowiedni sposób leczenia.

Regularne wykonywanie tego zabiegu pozwala zmniejszyć lub całkowicie wyeliminować nadmierne zrogowacenia powodujące dolegliwości bólowe i deformacje stóp.,

Wskazania do zabiegu

• odciski, modzele, nagniotki
  • uszkodzenia paznokci, krwiaki
  • zrogowaciałe i pękające pięty
  • brodawka, łuszczyca
  • zgrubiałe, przerośnięte paznokcie
  • paznokcie łuszczycowe
  • inne bolesne zrogowacenia na stopach

Zabieg rekomendowany dla

• każdego bez względu na wiek kto chce cieszyć się zdrowymi, zadbanymi i gładkimi stopami
  • osób, które chcą się pozbyć problemów w obrębie paznokci oraz skóry stóp
  • osób często noszących niewygodne obuwie np: ze względów zawodowych
  • seniorów borykających się z różnymi dolegliwościami
  • pacjentów z niektórymi chorobami przewlekłymi np: cukrzyca i stopa cukrzycowa, żylaki i inne choroby powodujące zmiany w obrębie stóp
  • osób z wadami budowy stóp np: płaskostopie, haluksy
  • osób otyłych
  • sportowców uprawiających sporty biegowe

Chcesz dowiedzieć więcej na temat podstawowego zabiegu podologicznego (pedicure pielęgnacyjnego) – wystarczy kliknąć.