Skrócenie i opracowanie paznokci, oczyszczenie wałów paznokciowych oraz usunięcie zrogowaciałego naskórka.
Dowiedz się więcej
Skrócenie i opracowanie paznokci, oczyszczenie wałów paznokciowych oraz usunięcie bolesnych nagniotków, modzeli, pękających pięt.
Dowiedz się więcej
Kontrola paznokci i stóp, edukacja, leczenie ran, wkładki ortopedyczne, opieka chirurgiczna oraz opieka kardiologiczna.
Dowiedz się więcej
Klamra tytanowa, Frasera lub trzyczęściowa, zabiegi kostką Arkady, tamponady i odciążenia.
Dowiedz się więcej
Użycie mezoterapii mikroigłowej mającej na celu pobudzenie oraz regenerację łożyska.
Dowiedz się więcej
Usunięcie bolesnych modzeli, wskazanie przyczyn i sposobów zapobiegania.
Dowiedz się więcej
Usunięcie bolesnych nagniotków, wskazanie przyczyn i sposobów zapobiegania.
Dowiedz się więcej
Usunięcie zrogowaciałego naskórka, zastosowanie maści i opatrunków.
Dowiedz się więcej
Metody farmakologiczne, elektrokoagulacja z wykorzystaniem prądu elektrycznego wysokiej częstotliwości.
Dowiedz się więcej
Rozpoznanie grzybicy paznokci w badaniu mikologicznym, następnie dobór celowanej terapii.
Dowiedz się więcej
Podejrzenie grzybiczej przyczyny zmiany chorobowej oraz określenie gatunku grzyba chorobotwórczego.
Dowiedz się więcej
Specjalistyczny zabieg podologiczny, dobór odpowiednich preparatów pielęgnacyjnych oraz antyperspirantów.
Dowiedz się więcej
Seria zabiegów jonoforezy wykorzystującej prąd stały oraz substancje czynne, odpowiednie preparaty nawilżające.
Dowiedz się więcej
Najnowocześniejszy i najefektywniejszy obojętny chemicznie sposób dezynfekcji i deodoryzacji obuwia.
Dowiedz się więcej
Po dokładnym połączeniu dwóch preparatów powstaje plastyczna masa, która po aplikacji zastyga i przybiera kolor paznokcia.
Dowiedz się więcej

Wiele osób ignoruje dolegliwości ze strony stóp, nie zważając na to, że każdego dnia stopy wykonują ogromną pracę, utrzymując całe nasze ciało. Tymczasem wyleczenie nawet drobnych dolegliwości może podnieść komfort naszego życia. Leczenie u podologa pozwoli na skuteczne pozbycie się dolegliwości, które lubią nawracać, takie jak na przykład grzybica stóp czy problem z wrastającymi paznokciami. Nawet jeżeli nie borykasz się z żadnymi problemami stóp, to warto skorzystać z usług podologa, który oceni czy faktycznie nasze stopy są zdrowe.