Regulamin świadczenia usług podologicznych w
GABINECIE PODOLOGICZNYM KAROLINA JĘDRYCZKA
I. Postanowienia ogólne i definicje
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług podologicznych, zwane dalej: Usługą Podologiczną lub Usługami Podologicznymi, która jest świadczona w Gabinecie Podologicznym Karolina Jędryczka, mieszczącym się w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 66, 60-311 Poznań, pod numerem NIP: 9720856053 zwanym dalej „Gabinetem” prowadzonym przez Karolinę Jędryczkę-Szubert.
- Przed skorzystaniem z Usługi Podologicznej należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Skorzystanie z Usługi Podologicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Uczestniczyć w Wizycie podczas której wykonywana jest Usługa Podologiczna może wyłącznie osoba pełnoletnia – dalej zwana „Pacjentem”. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usługi Podologicznej na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przed rozpoczęciem Usługi Podologicznej.
II. Rejestracja na Wizytę
- Usługi Podologiczne świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty – dalej zwana „Wizytą”, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, w których Pacjent może skorzystać z Usługi Podologicznej poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
- Rejestrację Wizyty w Gabinecie – dalej zwaną „Rejestracją”, można dokonywać wyłącznie osobiście lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00, pod numerem tel. 503-500-135 lub 61 670 60 81.
- Pacjenci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie.
- Jeżeli okaże się, że grafik obowiązujący w Gabinecie jest w całości zapełniony, Pacjent może zostać wpisany na listę rezerwową co oznacza, że będzie mógł skorzystać z Usługi Podologicznej w sytuacji, w której Pacjent, który dokonał skutecznej Rezerwacji i został umówiony na Wizytę, odwołał Wizytę lub z innych przyczyn Wizyta zostanie anulowana.
- Podczas Rejestracji Pracownik Gabinetu w celu oszacowania czasu trwania Usługi Podologicznej może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu z jakim zgłasza się Pacjent.
- Podczas Rejestracji Pracownik Gabinetu poprosi o podanie następujących danych: imię i nazwisko oraz numer telefonu komórkowego do kontaktu.
- W określonych przypadkach Pacjent może zostać poproszony o nadesłanie na adres e-mail zdjęcia stopy zmienionej chorobowo lub jej części.
- Na 24 godziny przed umówionym terminem Wizyty Pacjent otrzymuje wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o terminie Wizyty.
III. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty
- Na zarezerwowaną Wizytę Pacjent powinien stawić się w Gabinecie najpóźniej na 10 minut przed umówionym terminem Wizyty.
- Gabinet zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od Gabinetu i trwa dłużej niż 15 minut, w miarę możliwości poinformuje Pacjenta zapisanego na Wizytę o przesunięciu terminu Wizyty.
- Gabinet zachowuje prawo do odmowy wykonania Usługi Podologicznej, jeżeli Pacjent spóźnia się na Wizytę co najmniej 10 minut od terminu umówionej Wizyty, chyba że Pacjenta o okolicznościach skutkujących spóźnieniem na Wizytę powiadomi pracownika recepcji, który wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Usługi Podologicznej z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu.
- Nieprzystąpienie do Wizyty przez Pacjenta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia Gabinet do obciążenia Pacjenta kosztami niezrealizowanej Wizyty, podczas kolejnej Wizyty w Gabinecie.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty. W takim wypadku Gabinet zaproponuje nowy termin Wizyty.
- Gabinet informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonej Usłudze Podologicznej. Pacjent jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w Gabinecie.
- Pierwszeństwo przyjęcia na Wizytę mają Pacjenci, którzy uprzednio dokonali Rezerwacji i umówili się na Wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie. W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do Pacjentów z powikłaniami powstałymi w trakcie prowadzonych w Gabinecie Usług Podologicznych lub osób wymagających natychmiastowej konsultacji – przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią Rejestracji, zgodnie z obowiązującą procedurą rejestracyjną.
- Pacjent ma prawo odwołać lub przełożyć Wizytę najpóźniej na 24 godziny przez zaplanowaną wizytą.
IV. Przebieg Wizyty
- Usługi Podologiczne wykonywane w Gabinecie wykonywane są przez specjalistów, posiadających odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie zawodowe oraz umiejętności potrzebne do wykonania Usługi Podologicznej.
- Na pierwszej Wizycie Pacjent zostaje poproszony o wypełnienie Karty Pacjenta, z Pacjentem zostanie przeprowadzony wywiad podologiczny. Pacjenci, na etapie wywiadu podologicznego, mają obowiązek powiadomienia specjalisty wykonującego Usługę Podologiczną o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na jej przebieg, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
- Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista przedstawi Pacjentowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi Podologicznej.
- Specjalista ma prawo do odmowy wykonania zabiegu u Pacjenta, jeśli uzna, że występują jakiekolwiek przeciwwskazania do wykonania Usługi Podologicznej lub Pacjent jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Pacjenci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania specjalisty wykonującego Usługę Podologiczną o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie jej wykonywania.
- Rodzaje Usług Podologicznych świadczonych przez Gabinet dostępne są na stronie internetowej Gabinetu: www.kosmetyka-podologia.pl/podologia.
V. Płatność
- Pacjent jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi Podologicznej. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług Podologicznych znajduje się na stronie Gabinetu pod adresem: www.kosmetyka-podologia.pl/cennik.
- W Gabinecie możliwe są następujące formy płatności:
- Gotówka
- Karta płatnicza
- Bon podarunkowy
- Zapłata za Usługi Podologiczne następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Pacjent obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi Podologicznej lub w przypadkach płatności za Usługę Podologiczną pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie Pacjenta.
- W przypadku Pacjentów korzystających z bonów podarunkowych, po odbytej Wizycie Pacjent w momencie płatności Pacjent obowiązany jest okazać bon podarunkowy. W innym wypadku, Usługi Podologiczne podlegają płatności gotówkowej lub za pośrednictwem karty płatniczej.
VI. Procedura reklamacyjna
- Pacjent po wykonanej Usłudze Podologicznej ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi Podologicznej – dalej zwanej „Reklamacja”. Składając Reklamację Pacjent obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
- Reklamacja powinna zostać przez Pacjenta złożona osobiście w Gabinecie Podologicznym Karolina Jędryczka przy ul. Grunwaldzkiej 66, 60-311 Poznań lub pisemnie za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres: Gabinet Podologiczny Karolina Jędryczka, ul. Grunwaldzka 66, 60-311 Poznań – Pacjent do pisemnej Reklamacji powinien dołączyć dokumentację zdjęciową.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Gabinet w terminie do 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Pacjent zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.
- W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Pacjentowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca wykonana w Gabinecie lub zwrot kosztów wykonanej Usługi Podologicznej. Gabinet w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne korzyści Pacjentowi.
- W przypadku kwestionowania Usługi Podologicznej zaraz po jego wykonaniu, Pacjent nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę Podologiczną – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Gabinet zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Pacjenta z opłaty w przypadku zasadnych podstaw reklamacji.
- Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, reakcja alergiczna na zastosowane leki – jeżeli objawy te związane są z wykonaną Usługą Podologiczną lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Pacjenta.
VII. Odpowiedzialność
- Pacjenci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w Gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Pacjent zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Pacjenta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi Podologiczne po stronie Gabinetu.
- Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Pacjenta z efektu końcowego Usługi Podologicznej wynikającego z subiektywnych odczuć Pacjenta, jeśli została ona wykonana w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Pacjent zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały udzielone mu podczas Wizyty.
- Po wykonanej Usłudze Podologicznej może zostać wystawione zaświadczenie o odbytej Usłudze Podologicznej.
VIII. Postanowienia końcowe
- Wszystkie osoby przebywające w Gabinecie zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Do Gabinetu zabrania się wprowadzania zwierząt.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany Oferty oraz Cennika Usług Podologicznych. Każdy Pacjent będąc w Gabinecie ma prawo wglądu do Regulaminu, Oferty oraz Cennika.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług Podologicznych w pierwszej kolejności powinny być rozwiązane polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2018 r.do
Drogi Pacjencie, z naszej strony możemy zapewnić, że zadbamy o to, aby Twoja wizyta przebiegała w przyjemnej atmosferze i komfortowych warunkach. Mamy nadzieję, że w naszym gabinecie podologicznym poczujesz się w dobrze i komfortowo! Czekamy na Ciebie w gabinecie mieszczącym się przy ulicy Grunwaldzkiej 66 w Poznaniu. Do zobaczenia!